Thursday, September 11, 2008

Selamat berpuasa... =)

Salam Ukhwah... agak lama gak aku tak menjengah kt blog ni sejak balik cuti.selalu la tengok.tapi x update pon.masuk hari ni alhamdulillah da 2 minggu aku kt malaysia.balik bercuti di bulan ramadan ni de bnyak kelabihan.. n banyak gak kurang nye.lebihnye dpt la fokus lebih ckit kt amalan bulan pose nih.kurangnye xdpt sgt la nk menghayati makanan2 kt Malaysia nih.hahahahaha.. ape pon aku nk ucapkan SELAMAT BERPUASA pd sume sahabat rakan taulan.moga ramadan kali ni jadi madrasah untuk kite menjaga diri,mengawal hawa nafsu n membanyak kan amalan...

opss.. Sebelum terlupa.time kaseh aku ucapkan pada semua sahabat n teman atas doa kalian.birthday aku 3 september yg lepas.alhamdulillah.umur da 22 taun.moga2 aku dapat jadi hamba yg lebih bertaqwa dan anak yg soleh.x lupe gak thanx pd insan teristimewa asat buku tu.hehehehehe.. best woo.. mudahan dpt jd panduan dlm hidup dulu kini dan selamanya...

Moga cuti yg berbaki beberapa minggu ni dapat di isi ngn manafaat.. =)


chak de!!!

No comments: