Tuesday, July 29, 2008

minyak oh minyak...

Salam Ukhwah...
aku ni bkn la nk jadi blogger yg aktif menentang sangat kerajaan kite nih... sbb scholarship aku pon diorg yg bagi.tp bile aku tgk poltik malaysia yg makin kotor, korup n jijik.sape mau tahan beb???
paling aku panas sgt hal minyak nih.nk cakap banyak pon malas.kite sama2 le surf n carik maklumat psl bnde nih.dulu kata minyak dunia naik.sakng ni da trun harga x turun2 gak.aku xde hal la sbb tingal kt india ni even minyak kt india ni lagi la mahal giler2 compared to kt malaysia.tp bile diorg umum je inyak naik aku terus teringat sume family aku.cmne la nk tahan n bajaet ngn sume ni.aku kire2 balik kalo dulu isi full tank wira aku tu baru je RM80.skang ni da jd RM120.barangkali nk tunggu aku naik jd PM dulu kot.hahahahaha...



Apela yg aku ngarut dekat2 nk xam ni kan...
ape pon final xam aku 7th August.doakan aku n sahabat2 yg lain.moga ALLAH mudahkan urusan kitorg kt cni.amin...



Chak de!!!

No comments: