Wednesday, August 13, 2008

Post exam state...

Salam ukhwah...
selesai solat isyak.masih tak tahu nak buat ape pas nih.ye la... baru abis exam teori la katekan.sedang merancang2 masa sebelum study utk practical paper.syukur alhamdulillah.setelah hampir 4 minggu setengah struggle berakhir jugak exam 2nd year ni.namun result masih belum di ketahui.Ya ALLAH... murahkan la rezeki hambaMu ini dan sahabat2 yang lain.Practical start next week.jumaat sabtu ahad.then selasa insyaALLAH pulang ke tanah air.fuh... xsabar2 aku nak jumpe insan tersayang.lebih2 lagi anak2 buah aku tuh.masing2 da besar.cedik mcm kancil.insyaALLAH entry2 pasni aku try utk citekan psl permata2 hati aku nih.rase mcm nak gigit2 jer.

Mengenangkan paper yg telah aku jawab.insaf gak bile di kenangkan.hanya tawakal je yg ade sebagai bekalan.doa yang tak putus aku panjatkan.sebab ape??? hanaya DIA la yg leh tentukan segalanya...=)

masih takde idea nk tulis ape... nakmintak pendapat korang la... agak2 la.. klo korang masuk blog2 org lain kan... ape yg korang nk tengok kt dalam tuh????
sekadar mencarik idea untuk di tulis pada keluaran akan datang...


chak de!!!

No comments: