Sunday, December 30, 2007

aku kalah lg...

salam ukhwah.pekaba iman hari nih? hehehehehe.sedang menunggu green light dr moderator. tgh nk wt usrah online.ye la.. kite da duduk jauh2 ni klo x carik 'bende' tuh die x kn dtg sendri.nk x nk kene la de sediki usaha.bak kata org yg tashkil(xtau la betul ke x pengunaan ni) aku ari tuh kt masjid."gigi hari2 kene gosok,perut hari2 kene isi,even henset pon mybe hari2 kene recharge, so same la ngn iman kite.. mesti di recharge ari2.." so kitorg kwn dr rusia,NZ n idnia.. ade la wt ckit2.. semoga kitorg istiqamah.. amin.. =)

Actually bkn nk cite psl iman n sme tuh.. hehehehehe.. nk cite pe yg da jd kt team hoki aku ptg td.. hahahahahaha.. nk di pendekkan cite.. aku KALAH lg.. bapak la sedihnye.tp kalah yg bermaruah la. cmner???

supposely sume team ade 5. tp team yg lawan td de 3 jer. 2 team junior trik dri.xtau la nape.. takut kot.. kitorg main league.dr awl lg aku da agak.sure team A mng ngn B.B mng ngn C.n C mng ngn A.so all 3 team will have same 3 point. tu yg aku agak la..

main punye main.. sekali result mmg cmtu.kitorg batch 19 kalah ngn batch 18 tp mng ngn 17. waktu tu da mgrib. mmg xde point la klo nk lawan lg sbb msg2 da letih.so diorg decide nk wt penalty.nmpak mcm senang. sekali susah giler.hahahaha.. dr 9 org yg whack bola tu.sorg je yg msuk dlm gol.mmg lawak la...ngn aku2 pon x score.. malu!

so sng cite batch 18 pon mng.. hahahahahaha.xpe la.. diorg pon da letih training.semangat giler diorg training.kn aku da ckp klo kite smngt n usaha sungguh, kemenangan sure berpihak kt kite.even diorg tu sume india.tp aku ykin n percaya kemenangan diorg tu sbb ngn usaha diorg.. xpe la..

badi kalah 19 yg x padam2... =) chak de batch 19!!

No comments: