Monday, December 31, 2007

open house.. 402 Ajay Arcade...

salam ukhwah.. hahahahahaha.saje je nk cite kt korang tentang open house umah aku arini.bru je selesai tghari td.alhamdulillah sumenye berjalan ngn lancar.ramai gak la yg tanya.. open house ko ni sempena ape ye???

Actually open house ni sbb raya aidilfitri dulu.aku afiq n apis (housemate aku) da jnji ngn mmbe2 lain nk wat open house.pastu tangguh punye tangguh smapi raya haji.pastu krismas plak.haa.. sekali ari ni dean yg best tu da bg cuti.kitorg pon x sia2 kn la peluang yg ade..kira open house td sempen raya puasa,raya haji,post-first block xam,post lagenda,n new year la... =)

thanx pada sume yg datang abis kn mkanan umah aku, n pada yg sponsor puding n sume2... May ALLAH bless you...




afiq aku n apis...



priya2 duktur..







no5--> krel ferdinand =p


"wah! sume same tinggi la..." -amar


sume bajet macho...=p

3 comments:

Puspa Wira said...

saye mewakili budk2 shivam ingin mngucapkn ribuan trimakasih ke atas pihak 402 ajay arcade kerna berjaye mngadakn open haus yg sederhana tetapi meriah, biarpon makanannye sedap dan lazat, namun saye tk mampo mnghabiskn kesemuanye, tuh mmg mnyedihkn, namun saye berjanji akan cube mnghabiskn lauk pauk tu die open haus yg berikutnye, ape lg, buat la open haus slalu yer...

MIA QISTINA said...

maaf la khairil..tak buat apa-apa pun utk open house
'berebut' dgn hani nak buat puding
tapi dah dia beria nak buat
aku pun diam je la
by the way thanx for invitation

my blog
http://miaqistina.blogspot.com

^_^

musumbi manis said...

KREL>>>>>>>>>> kau tak mention pun sambal cili pedas yg sedap aku tu dlm blog kau.....huuuuuuuuuuuuuuuuuu....